Приватна школа "Абрикос" - це середовище, де надається якісна освіта та формується особистість. ⠀⠀ Це організація, яка має в основі цінності та принципи демократичного суспільства. ⠀⠀ Наш випускник - психологічно здорова особистість, впевнена в собі та конкурентноспроможна. Ми пропонуємо формат ОЧНОГО та ОНЛАЙН навчання. Тож у будь-який момент у дитини є можливість переключитися на інший формат. Запрошуємо учнів 1-11 класів!
Ми робимо внесок у майбутнє Української держави шляхом виховання та освіти особистості, у якої є певні людські принципи, життєві цінності і базові знання та навички, які відповідають глобальним світовим тенденціям на ринку праці.
Школа - освітня організація. Освіта є однією з найкращих інвестицій у майбутнє.
Учні школи «Абрикос» набувать як hard skills - безпосередньо високий рівень знань у навчальних предметах, так і soft skills - такі навички, як:
Навчатися - цікаво! Здобувати знання - це робота! Мати високі навчальні досягнення - круто! Освіта - цінність!
Рівність учнів, викладачів, батьків та іншого персоналу школи у взаємній повазі.
Всі учасники є рівними у своєму праві на прояви поваги до своєї особистості, персональних кордонів, особистих речей, простору, інформації та гідності. Проте рівність у праві на повагу не означає рівності всіх у своїх повноваженнях та ролях.
У школі впроваджено формат спілкування за М.Розенбергом «ННО». Право висловити свою позицію та бути почутим – є важливим чинником здорової комунікаційної атмосфери. Культура слухати та бути відкритим і неупередженим до різних позицій насправді гарантує право усім учасникам висловлюватись та бути реально почутими. В жодному разі не допускається нецензурна лексика та принизливий тон.
Одним з наших пріоритетних завдань є навчання дитини відповідальному ставленню до власного здоров'я і здоров'я оточуючих як до найвищих індивідуальних і суспільних цінностей.
Усі учасники навчального процесу мають працювати задля того, щоб учень взяв на себе та відчував персональну відповідальність за власне навчання перед собою, батьками та колегами з навчання.
Відповідальність за результат навчання ділиться рівномірно між учнем, батьками та викладачами. Адже відповідати можна за те, над чим встановлено контроль. В демократичній парадигмі освіти, на відміну від авторитарної, викладач не може мати повного контролю над учнем та його мотивацією,
однак має вплив. Викладач відповідає за те, що він вжив усі розумні можливості свого впливу, щоб мотивувати учня та зробити навчання доступним.
6. Атмосфера небайдужості
Якщо є дрібна чи велика проблема в школі, то ця проблема є не персональною, а спільною. Позиція “це мене не обходить” або “це не входить в мою зону відповідальності” має бути відкинута. Атмосфера небайдужості та взаємної допомоги є здоровою та сприятливою для освітнього процесу. При цьому до проблемних питань варто підходити не в формі претензії та пошуку винних, а шукати корінь проблеми та шляхи її вирішення
Ми реалізуємо не тільки повний державний компонент, та ще й поглиблюємо та розширюємо програму.
Послуговуємося принципом «Школа має надавати освіту для життя», тому у навчальний процес обов‘язково впроваджуємо такі майстер-класи та курси:
Постійний супровід психолога, який виконує роль:
Позакласні заходи складають з навчальною програмою єдину систему виховання особистості.
Одним з найважливіших підходів до навчання є індивідуальна освітня траєкторія. Це означає, що для кожного учня за його особистими здібностями, талантами та бажанням виставляються власні навчальні цілі, які фіксуються в кожному предметі спільно з учнем та батьками. Процес такого цілепокладання дозволяє дитині ставитися до освіти відповідально та свідомо. А сталий моніторинг дозволяє досягати найвищих навчальних результатів.
Орієнтуємось на навчальний результат.
Це той максимальний результат, який може досягти конкретна дитина стосовно своїх особливостей, талантів, специфіки мозку, розвитку, мотивації, яку вона почерпнула із сім'ї. Максимальний результат дитини щодо самої себе, а не порівняння з іншими - це наш результат!
Ми використовуємо такі методи викладання:
.. тощо
Ретельно відбираємо вчителів. Кожен вчитель, з яким співпрацює школа, проходить такі етапи відбору:
Наші вчителі постійно навчаються сучасним методам проведення уроків: поведінкова терапія, новинки у програмах, сучасні технології в педагогіці, ненасильницьке спілкування.
Адміністрація реалізує постійний методичний контроль за якістю проведення уроків та за якістю засвоєння учнями навчальних програм.
Наша мета - створити емоційно-комфортне середовище, сприятливе для навчання.
Наявне облаштоване бомбосховище.
Школа працює з 8:00 до 19:00. Перша половина дня - навчальний процес. Також діти мають змогу після уроків відвідувати групу подовженого дня.
"Абрикос" надає можливість переключатися на онлайн навчання у разі хвороби, відпустки тощо.
Переваги ОЧНОГО навчання:
Через карантин та воєнний час школа "Абрикос" напрацювала потужний рівень webstudy - це режим навчання в реальному часі за звичним шкільним розкладом.
На відміну від інших дистанційних шкіл, де онлайн навчання - це лише близько 20% реальної взаємодії дитини з вчителем, "Абрикос" працює на постійному зв'язку.
Приміщення
Харчування
Що необхідно для вступу до школи?